Direktlänk till inlägg 29 november 2010

Mera snö

Av Hanna Boman - 29 november 2010 20:08

Oj, vad mycket snö vi har fått bara på ett par dagar...känns nästan lite overkligt, men ändå mysigt!

När jag satt på jobbet idag, så sa dem på radion att det skulle komma uppåt en decimeter snö till imorgon...skoj, fast inte så lätt att ta sig fram. Men det är lugnt, har ju flextid på jobbet och då kan man väl komma och gå som man vill?

Nä, inte riktigt...men man blir ju inte utslängd om man kommer lite försent.

Så det är skönt att man själv får hålla reda på sina tider.


 
 
beccanelsson

beccanelsson

29 november 2010 21:02

hoppas det inte blir för mycket snö så du inte kan ta dig fram! :)

http://www.beccanelsson.blogspot.com

 
Ingen bild

julia nelsson

3 december 2010 16:57

Jag skulle inte vilja komma försent till mitt jobb. Men det gör nog inget för det är så mycket snö. Men om man
kommer försent så kan man säga att det var mycket snö försent hihihihihihihih

Hanna Boman

3 december 2010 23:38

HeHe, nejdå...inte jag heller(vill komma försent). Men vad ska man göra, när bussarna kommer senare än de ska p g a vädret t ex? Är ju inte så lätt att köra, när det är sånt här väglag precis.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Lördag 20 april 12:32

TEMADAG!     På dagen idag så är det POLKAGRISENS DAG, och det är väl en dag som bör bektas va? Ptja, åtminstone tycker nog jag det i alla fall. Även om jag inte är nån storförtjust i polkagrisgodis, men kan ju gilla alla dess olika former som ...

Av Hanna Boman - Fredag 19 april 21:27

Nu så var det på tok alldeles för längesen som jag hade ledsagning, och det har väl sina olika anledningar på både gott o ont egentligen. ~~den enda lilla förklaringen~~   Men under den här så kallade ledsagningen, så gjordes inte några stora u...

Av Hanna Boman - Fredag 19 april 11:34


TEMADAG!   Alltså, för er som inte visste och vill veta så är det visst SKOTTKÄRRANS DAG idag! Det är väl nu som man kanske börjar använda sin skottkärra igen, efter att den har stått inne på vinterförvaring. Hmpf, fast kanske inte just nu då...

Av Hanna Boman - Tisdag 16 april 22:37

Nu så var det ett bra tag sedan som jag var med på en By Mercy-övning, men denna gången fick jag äntligen till det! Jag kallade väl det lite som att jag kom ner på ett litet "studiebesök", kände mig nog lite ny med tanke på att det bara var nya sån...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards