Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Hanna Boman - 25 februari 2011 23:55

Eftersom det har varit SPORTLOV den här veckan, så hade vi SPELKVÄLL för oss som var hemma. Och då spelades det BRAINSTORM vilket var roligt att spela igen, spelades mycket när jag var tonåring. Sen började jag vara med på ett spel som jag inte kommer ihåg vad det heter nu, men daggade det inte så värst mycket...så därför avstod jag.

Sen var det lite fika, som Rebecca & Sofia höll i denna gången och då serverades det PIZZABULLAR & MATMUFFINS & SNICKERSKAKOR & CHOKLADBOLLAR, vilket var riktigt gott. Mums!!

Det var ju de flesta av tonåringarna som var hemma, så vi var väl sammanlagt nio stycken (Jan & Kyra & Rebecca & Sofia & Hampus & Tomas & Linnéa H, sen hade Linnéa två kompisar med sig också...som jag dessvärre inte kommer ihåg vad dem heter). Och sen var det ju två ledare, jag & Sören.

En ganska trevlig tonårskväll med andra ord.


Ha det bra & Trevlig helg








 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards