Alla inlägg den 20 april 2011

Av Hanna Boman - 20 april 2011 22:56

Under eftermiddagen idag var jag återigen och badade.

Ja, ni minns kanske att jag inte hade med mig min BADDRÄKT förra veckan och nu denna gången fick den minsann följa med.

Hm, jag undrar bara vad sjukgymnasten skulle ha sagt om jag inte hade haft den med mig idag heller?

Jaja, det är ju knappast något att fundera på nu eftersom jag hade den med mig.

Och badet funkade bra, inte så mycket folk som var där idag.

Så det var skönt!

Programmet fuskade jag lite med idag, men tror inte det spelar någon roll...hihi!


Nej, men nu ska jag "hoppa" ner i sängen!




/Godnatt










 

Av Hanna Boman - 20 april 2011 22:40

Idag på jobbet hade vi PÅSKLUNCH med en massa goa sorters sill, köttbullar & prinskorv & Jansons frestelse & ägghalvor. Sen var det ju PÅSKMUST att dricka till, vilket var riktigt gott!

Ja, sen var det PÅSKTÅRTA/KLADDKAKA med grädde till efterrätt.

Egentligen skulle jag väl kanske kunnat ta lite bilder på de uppdukade borden med all mat, men det blev inte så...trots att jag hade min kamera med mig i väskan.


Fast jag tror väl nästa att ni klarar er ändå va? Hihi!  


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards