Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Hanna Boman - 29 maj 2011 21:45

Hm, men det är väl inte torsdag idag? Nej, för det är ju söndag.

HaHa, jag brukar ju vara på VIKTVÄKTARNAom torsdagskvällarna...men föll sig så att jag inte kunde då. Så därför så fick det bli idag istället.

Ja, men vikten var väl inte så där lysande precis denna gången... +0,6. Inte bra jobbat, men det kan ju kanske vara den där halva pizzan som jag "tryckte" i mig, hehe!

Men det finns fler chanser att skärpa till sig på, eller hur?

Vi var inte så värst många där idag, utan bara tre stycken...kan ha varit för att det är MORS DAG idag med.


Oooh, jag köpte en så kallad MARSHMALLOWS WAFFERS och det är ingen godisbit, utan som en kaka...haha, så sa konsulenten i alla fall. Den har 1 propoints i sig och det är ju inte så mycket.


  


 



Av Hanna Boman - 29 maj 2011 20:53

Nu ikväll har jag varit med Marianne & Magnus i Konsethuset för att se Kulturskolans fantastiskt duktiga dansare.

Linn & Vilma var så duktiga. Roligt att få frågan om jag ville komma och se deras dansuppvisning.

TACK söta Vilma för att du frågade mig. Det här kommer jag sent att glömma.

Tog en hel del bilder, men som dessvärre inte blev så bra...fast kommer lägga ut några i alla fall.



Av Hanna Boman - 29 maj 2011 20:44

Väldigt vad ni är intresserade av vad jag har ätit till lunch idag med, eller hur?

Efter jag kom in till stan igen efter kyrkan med bussen, så traskade jag upp till KLOCKGRILLEN och köpte mig en pizza, fast åt "bara" upp halva...för att kunna ta med den andra halvan till jobbet imorgon.



  






Av Hanna Boman - 29 maj 2011 20:27

  


Här är det då BARNENS MINUTER med Tina i spetsen


  


Här ser man styrelsen stå och sjunga en sång


  




















Av Hanna Boman - 29 maj 2011 14:18

Vilken fin gudstjänst som församlingens styrelse hade fixat.

Tina hade som man kunde ana hand om BARNENS MINUTER då de barn som vill får gå fram till flygeln...längst fram i kyrksalen. Och i "söndagstimmeBIBELN" så fanns det en del lappar där det stod vissa ord på. Efter det sen så fick barnen sitta ner på golvet och rita en varsin teckning, medans församligen sjöng en psalm.

Därefter fick barnen följa med Malin ut i SÖNDAGSTIMMEN (denna termins sista).


Under gudstjänsten gick de i styrelsen (Tina & Elisabeth & Lars & Lena L & Jonas...sen satt Niclas vid flygeln och spelade) fram och sjöng en sång, precis som tonåringarna gjorde i januari när det var tonårsgudstjänst.

Sen hade Lena lite betraktelser, BRA!

En fin gudstjänst helt enkelt.

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards