Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Hanna Boman - 5 juni 2011 21:37

 

  


 

  


Av Hanna Boman - 5 juni 2011 20:28

Efter SOMMARFESTEN följde Julia med mig hem och när vi kom in igenom porten här hemma, så gick vi in i garaget. Där stod Pappa för att justera styret på min nya cykel. Sen därefter cyklade jag & Julia ut på en liten testrunda...hihi!

Julia fick ju då cykla på min gamla cykel, och det gick väl lite sisådär kan man nog säga. Cyklade ju inte så långt heller, utan bara bort till SVEAS SERVICEBUTIK och hem igen.

Men var vi klara där, eller? Nej då, vi cyklade även lite inne i garaget också.

Sen tog vi oss upp hit och bara slappade tills Tina kom och hämtade henne vid cirka 19-tiden.


Visst hade vi roligt Julia?  

Av Hanna Boman - 5 juni 2011 20:06

Årets SOMMARFEST har gått av stapeln idag med.

Utanför kyrkan serverades det grillat kött & potatissallad & vanlig grönsallad.

Nej, inte heller här någon bild på maten...dåligt, eller hur?

Vi hade PAJKASTNING/CHOKLADPUDDINGSKASTNING på våra eminenta SCOUTLEDARE.



                                  


Tyvärr så blev det att jag bara hann ta bilder på Jan, med en massa grädde & sylt & chokladpudding... Visst blev han fin? 

 

Sen hade vi ju en TÅRTBUFFÉ också, med en massa goda tårtor...


  


Här är då min fina TÅRTA/KLADDKAKA dekorerad med physallis

 

 

TÅRTBUFFÉ

 





     


Av Hanna Boman - 5 juni 2011 19:28

Nu har vi äntligen gjort och spelat upp musikalen "DEN GODE HERDEN". Det gick riktigt bra, och var så roligt.

Det var vad dagens gudstjänst i stort sätt.

Lättare att ta & visa bilder istället.


 

 

  


 

 



 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards