Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Hanna Boman - 11 juni 2011 23:06

Ännu en kväll som man har varit iväg på STUDENTUPPVAKTNING, trots att det är lördag...hihi!

Men det är Hampus som valde att ha det i kyrkan ihop men sin kusin Nils som också har tagit studenten, fast då uppe i Järpen där han vanligtvis bor nu (han har bott här nere tidigare med sin familj).

Och det var trevligt, med god mat & trevlig samvaro på alla sätt och vis.


        


GRATTIS Hampus & Nils till STUDENTEN och lycka till i framtiden...


Av Hanna Boman - 11 juni 2011 15:44

När jag var hos frissan i tisdags, så köpte jag både SCHAMPOO & BALSAM. Sen har jag använt det först idag, och det verkar vara superbra!


 


Tidigare var jag inne hos en annan frisör (PARKSALONGEN) och klippte mig, och då köpte jag denna burk med HÅRINPACKNING.

 

 

...och även detta har jag använt idag.

 

Så nu känns mitt hår sådär extra mjukt och skönt.

 





Av Hanna Boman - 11 juni 2011 13:11

Igår kommer min snälla kollega till mig och talar om att hon har handlat åt mig. Först fattade jag inte vad hon menade, men tog inte så lång tid innan 25-öringen trillade ner...hihi!

Förra veckan bad jag henne att köpa sådana här IS-THECITYGROSS. Eftersom jag aldrig tar mig ut dit.

Så dessa sorterna blev det, visst är det fina flaskor?


              


TACK snälla Camilla för att du handlade dessa fina flaskor!  



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards