Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Hanna Boman - 23 juli 2011 22:36

Ikväll har det varit en fantastiskt härlig kväll på Olsängsgården i tältet med Gospel Night ihop med dessa fantastiska ungdomar som varit på läger nu en hel vecka.

Frida Bondesson var gudstjänstledare och hon är en sån duktig pastor vill jag lova!

Predikan hölls av pastor Mia Berggren, som även hon är en fantastiskt duktig pastor på att predika!

Anette Eidenskog & Malin Övrell har varit körledare under hela veckan och är så duktiga på att få hela kören i ett härligt drag. Kapellmästare för hela veckan med, icke att förglömma var ju Fredrik Eidenskog!

Inte konstigt att de bara lyser som solar när de sjunger.

Så fantastiska, helt enkelt!

Efteråt serverades det korv med bröd, för en billig peng...20 kr. Gott!


Tack för en underbart härlig kväll!  

(bilder kommer senare)


Av Hanna Boman - 23 juli 2011 16:41

Idag på förmiddagen så var skärgårdslägret på Klaipedaplatsen inne i stan.

När jag gick Ronnebygatan upp innan klockan visade 11, så soundchekade de, så man hörde dem lite innan gudstjänsten började...hihi!

När jag kom fram, så satte jag mig på en bänk och väntade in Linnéa. Sen ställde det sig lite blandat folk nästan precis framför oss, men då flyttade vi på oss och där såg vi mycket bättre sen!

Usch, jag var väl lite orolig för om det skulle bli regnväder. För det va minsann en mörk himmel imorse när jag hade stigit upp.

Men regnet höll sig borta hela timmen där mellan klockan 11 och 12.


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards