Alla inlägg den 13 september 2011

Av Hanna Boman - 13 september 2011 21:57

Usch ja, det började i söndags med lite ont i halsen. Hade ont i halsen även igår och idag. Nästan så jag trodde det skulle vara halsfluss, för det kändes som det inte skulle bryta ut till någon förkylning. Men det bröt ut på jobbet idag, så nu är jag väldigt snorig och dann.  

Köpte mig en ny febertermometer på Apoteket idag efter jobbet, men än så länge ingen feber som väl är. Peppa-peppa, men brukar aldrig få feber. Frågade henne på Apoteket "Är det så att min kropp inte vet vad feber är?"

Men det trodde hon inte, så därför köpte jag en ny termometer. För den jag har haft är mer än 10 år gammal och det fanns inga nya batterier till den heller, och då är den väl gammal som gatan, eller?

Får se imorgon om jag blir hemma från jobbet, men vill inte...


Nej, men nu blir det alldeles strax dax för sängen här...måste sova!



  










/Kram & Godnatt

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards