Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Hanna Boman - 1 mars 2012 22:09

Kvällens möte handlade mycket om mat och fall man kan äta ute på lunchrestauranger bl a. Kan ju finnas de dagar då man glömmer ta med sig sin lunchlåda till jobbet och vad gör man då?

Jo, då måste man ju inhandla sig nåt ätbart så man klarar eftermiddagen också. Fast det kanska inte alltid är så lätt alla gånger att veta vad man ska köpa för nånting då, eller hur?

Hm, för min del i så fall skulle det bli Källarmästaren. Och det är verkligen inte alls billig lunchmat där.

Fast det finns ju de gångerna som det är god mat där nere, så man ändå vill ha mat därifrån.


Usch & fy, nu tänker ju jag komma in på det här med invägningen då. Attans, vad jag har varit irriterad på mig själv enda sen den där vågen nu ikväll.

Vet inte riktigt om jag vill tala om det, men får väl göra ändå. För jag har ju talat om de tidigare gångerna som varit down typ.

Men vågen stannade på 60,1 kg denna gången, alltså +0,4 kg.

Inte alls bra den här gången Hanna, men denna gång vet jag ju vad det kan vara för "fel" på vågen. Fast det vill jag hålla för mig själv!


 





Av Hanna Boman - 1 mars 2012 09:51

Jovisst har jag slagit ett nytt rekord bland mina besökare även i februari månad. När jag tittade i lördags så var det ju hela 197 besökare och då var inte månaden slut än. Så jag kunde garantera att det skulle bli över 200 läsare. Och det blev med andra ord hela 248 besökare. Det är så roligt att det finns många besökare varje månad.

Som jag har sagt tidigare så gör ju det mig absolut peppad till att fortsätta att hålla bloggen igång fortfarande!


TACK för att just DU läser min blogg! 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards