Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Hanna Boman - 15 mars 2012 22:07

Efter den stunden med Lisbet blev det ju då prommenad ner till viktväktarna, eftersom det är ju torsdag idag.

Då pratades det om hur det är att göra en veckomatsedel, att man då lättare kan veta vad man stoppar i sig i ProPoints-budgeten per dag.


Hmm, så till nästa vecka ska vi ha gjort en veckomatsedel och ta med oss. Problem, eller? Joo, för min del känns det lite som det. Men om man gör en veckomatsedel för varje vecka, så sparar man alla så kallade "maratonlopp" till ICA var och varannan dag, utan det blir då veckohandling istället.


Usch och fy, så kommer vi till den här invägningen då ja. Inte alls bra! Vågen visade på +0,9 kg...alltså 61 kg.

Attsikens vad arg jag blev på mig själv.

Hm, vad skulle jag köpa den där biten kladdkaka till efterrätt på Café 1344? Hade ju bara räckt med maten! Jaja, inget att hänga upp sid på nu. Utan det som är gjort är gjort, eller hur?


Det MÅSTE jag verkligen ta igen till nästa vecka!


 

Av Hanna Boman - 15 mars 2012 21:54

Idag efter jobbet så träffade jag Lisbet och då tog vi oss upp till Café 1344 för att äta en bit mat.

Ja, jag åt mat: PASTA BRESOLA, medans Lisbet bara tog en fika. Alltså vi har träffats hur många gånger som helst på stan tidigare och bara sagt HEJ till varann typ. Så då har vi sagt att vi måste träffas och fika nån gång.

Och så blev det då denna dagen, äntligen!

Det var ju riktigt trevligt, får jag lov och säga.


 

TACK Lisbet för den trevliga stunden idag!  

Av Hanna Boman - 15 mars 2012 09:33

 

Åååh, Filippa Bark är ju helt fantastiskt rolig!



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards