Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Hanna Boman - 21 mars 2012 23:19

Idag har det återigen varit bad på sjukhuset igen, men hör och häpna. Denna gången kände jag mig inte så jättemotiverad att ta mig dit. Jag som tidigare känt att jag alltid kommer känna motivation, men idag kändes det INTE nåt sådär direkt.

Fast det har nog sin lilla förklaring. Jag har typ varit trött och haft ont i huvudet under dagen idag. Så därav anledningen, orkade inte alls göra så mycket av programmet mer än bara några övningar...men det var långt ifrån allt, hehe!

Usch, jag orkade i alla fall simma några längder halvt om halvt. Tyckte tiden i bassängen gick på tok alldeles för långsamt också, som annars brukar gå fort.

Och det kanske kan bero på att jag inte var så värst på hugget idag då!

Men det får jag väl ta igen nästa vecka helt enkelt, eller hur?


/Kram









 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards