Alla inlägg den 5 april 2012

Av Hanna Boman - 5 april 2012 21:22

Nejmen usch och fy vad jag inte känner mig motiverad att uppdatera bloggen med detta inlägget just ikväll. Är trött, sur och irriterad på mig själv på högsta nivån alltså!

Men jag har ju alltid uppdaterat efter varje vecka hos vikväktarna, så varför inte denna gången?

Anledningen är den här att vägningen inte var som jag hade tänkt, eller velat!

Jag vet inte, men den här gången känns det som om jag vill hålla det för mig själv...men ändå inte.

Vågen denna veckan stannade på 62,2 kg...med andra ord verkligen ett stort plus på 1,8 kg. Alltså, hur är det nu...är det upp eller ner man ska!?


Nej, detta var definitivt INTE alls bra denna gången Hanna.

Hm, vad tror ni nu jag fick i läxa till nästa vecka då? Jomen precis, jag ska skriva CHECKLISTA. Det som jag aldrig någonsin har gjort en endaste gång.

Får väl se hur det går helt enkelt!


Nähä, detta inlägget var nog det mest omotiverande sen jag startade min blogg för ett och ett halvt år sedan!









 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards