Alla inlägg den 22 april 2012

Av Hanna Boman - 22 april 2012 17:45

Idag har det varit en fantastiskt fin gudstjänst, även om vi inte hade någon predikant. Ja, vi hade inte någon pastor som predikade i alla fall...om jag nu ska säga så.


Denna söndagen hade vi BARNRUTAN i gudstjänsten och den tog Tina hand om, vilket var bra. Hon talade om rädsla och hur rädd hon ibland var själv som barn!


Sara var den som höll i "dagens predikan", vilket var så himla bra. Hon förde nog med sig många tankar till oss i församlingen med sina ord om både stort och smått som hänt henne i livet. Hennes tanke var väl att inte prata så värst länge kanske, men det blev väldigt bra och TACK för det Sara! 

Efter att hon hade pratat klart så sjöng vi sången "Som när ett barn kommer hem om kvällen."

Och det passade verkligen in efter hennes betraktelser!

Jag känner väl att jag inte vill skriva direkt här vad hon pratade om, så det håller jag borta härifrån. Hmm!










 





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards