Alla inlägg den 26 april 2012

Av Hanna Boman - 26 april 2012 21:43

Jajemen, jag har ju hunnit med en runda ner till viktväktarna idag med. Fast det blev visst bara vägning ikväll, för att när jag kom så hade det bara varit en innan mig. HeHe, klockan var nästan 19 då och ingen annan hade varit där innan (jag som brukar komma innan invägningstiden annars, före 18:30).

Men jag fick skjuts bort dit ikväll och det var ju skönt, när det blev sådär kort om tid. Fast det blev ju inget halvtimmesmöte som annars, vilket var väldigt synd tycker jag nog. Men kanske inte så lätt att ha för bara en person, hehe!


Äsch, ska jag ta det här med vägningen för mig nu då? Jaa, okej...jag gör väl det. Kan ju börja med att det inte var något minus på vågen den här gången, men kanske kunde bero på att jag hade ätit innan och inte prommenerat ner för egen maskin...hehe!

Mmm, vågen stannade denna gång på 61,5. Med andra ord +0,5. Jag som trodde att det inte skulle vara något plus (kändes minsann inte så i alla fall).

Men det tar jag väl igen till nästa vecka va?

Bra jobbat ändå Hanna!


 



Av Hanna Boman - 26 april 2012 21:12

Ojoj, viken snabbträff det blev med Josefine idag då. Vi hade bestämt träff klockan 16:30 där jag går av bussen. Jag väntade och väntade på henne, men ingen Josefine kom. Så jag tänkte att jag går väl upp mot Kronan. Sen ringde hon och vi bestämde att vi skulle träffas uppe på Wachtmeister. Så dit gick jag och satte mig, efter mycket om och men så kommer hon.

Klockan var väl då cirka 17:40, så vi tog oss in till KEBABHOUSE och åt. Tror ni jag tyckte det var gott då? Alltså, jag har ätit falafel tidigare på ett annat ställe i stan vilket då har varit gott. Men jag tycker att falafelbitarna är väldigt torra, även om man har sås till. Det är någonting som jag INTE kommer bli beroende av alls, hehe!


Jag föredrar hellre KEBEBTALLRIK/GYROSTALLRIK/KYCKLINGTALLRIK helt klart!


TACK Josefine för en  trevlig stund med dig idag!



 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards