Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Hanna Boman - 27 juni 2012 23:42

Jajemen, ikväll har det varit After Work nere på Scandic och på uteserveringen. Vilket himla gott gäng som var där. Vädret tidigare under dagen var väl inte det bästa precis, men hela kvällen var hur bra som helst. Solen värmde och alla var glada precis som det ska vara helt enkelt.

Hm, jag kom dit typ en timme senare än vad vi hade sagt. Men vad gjorde det? Jo. jag fick ju inte äta mat tillsammans med de andra dock. Men jag beställde ju mat och då blev det HAMBURGETALLRIK (kanske inte riktigt det jag ska äta som är "viktväktare", men...man lever ju bara en gång).


TACK alla för en oförglömligt rolig kväll! 


 



 

Fontänen vid Borgmästarekajen



Av Hanna Boman - 27 juni 2012 15:55

Jomen visst, nu har det ÄNTLIGEN kommit bilder på följande inlägg som jag lovade redan förra veckan.

Så på dessa inlägg finns det mu bilder:

  • Lövmarknaden
  • Lunch
  • Midsommarfirande

Har ju som tidigare sagt varit en lite halvdålig bloggare på sista tiden, men ska försöka uppdatera lite oftare.

Får väl se hur det går, hehe!


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards