Direktlänk till inlägg 4 juli 2012

Mysig eftermiddag

Av Hanna Boman - 4 juli 2012 23:06

Efter att vi var färdiga med våran goa frukost så var det dax att gå ut på stan! Då gick vi först till Cityhallen med ett grymt gäng pantflaskor och pantade.

Sen när flaskorna var inkörda i pantmaskinen så ska man då trycka på en knapp och kvittot kommer ut.

Hmm, jag mitt lilla dumma nöt stod och tryckte på fel knapp.

Så tror ni att jag fick några pengar då? Svaret på den frågan är: NEJ! För jag tryckte på knappen och gav pengarna till RÖDA KORSET istället. Jomen visst, jag gjorde ju en bra sak i alla fall...kom vi ju på sen. Men dessvärre inga pengar till mig då.


Sen efter det så tog vi oss in till Enklas REA-lokal och där hittade jag två paket med doftvärmeljus. Vi gick även in en snabbis på Biblioteket och läste lite BLT, hehe!

Efter det sen så tog vi oss in på Simsalabim. För jag som inte är ett dugg pysslig ville ändå gå dit för att köpa lite pärlor och göra mig ett halsband/armband. Vi letade-kollade-letade-kollade, men sen tog jag mitt förnuft till fånga och köpte inga istället, hehe!


 


Efter det sen så blev det en runda in på Michels Mat & Sånt, där jag beställde en kycklingkebabtallrik.

Usch! Får jag lov och säga att jag inte blev jätteimponerad av den? Jomen visst får jag väl det. För nu är det ju redan gjort, hmm!


 


TACK Amanda för en supermysig dag med dig idag, trots att vi var nästintill dödens trötta bägge två!  





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Lördag 20 april 12:32

TEMADAG!     På dagen idag så är det POLKAGRISENS DAG, och det är väl en dag som bör bektas va? Ptja, åtminstone tycker nog jag det i alla fall. Även om jag inte är nån storförtjust i polkagrisgodis, men kan ju gilla alla dess olika former som ...

Av Hanna Boman - Fredag 19 april 21:27

Nu så var det på tok alldeles för längesen som jag hade ledsagning, och det har väl sina olika anledningar på både gott o ont egentligen. ~~den enda lilla förklaringen~~   Men under den här så kallade ledsagningen, så gjordes inte några stora u...

Av Hanna Boman - Fredag 19 april 11:34


TEMADAG!   Alltså, för er som inte visste och vill veta så är det visst SKOTTKÄRRANS DAG idag! Det är väl nu som man kanske börjar använda sin skottkärra igen, efter att den har stått inne på vinterförvaring. Hmpf, fast kanske inte just nu då...

Av Hanna Boman - Tisdag 16 april 22:37

Nu så var det ett bra tag sedan som jag var med på en By Mercy-övning, men denna gången fick jag äntligen till det! Jag kallade väl det lite som att jag kom ner på ett litet "studiebesök", kände mig nog lite ny med tanke på att det bara var nya sån...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards