Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Hanna Boman - 2 augusti 2012 22:37

Idag har jag varit ner till viktväktarna igen. Denna veckan var det prat om positivt och negativt tänkande.

Då kan man ju kanske tänka på ens viktminskning. Att om man är positiv i sitt tänkande så går det ju oftast bra. Men om man alltid tänker negativt så går det kanske inte alls.

Jag vet inte om jag ska säga hurudan jag är, om jag är positiv eller negativ. Men jag är nog för det mesta alltid positiv, tror jag. Det ska nog vara mycket till innan jag blir arg, eller så.


Fast denna veckans vägning var väl inte så jättepositiv precis, eftersom den där vågen visade 62,7 kg alltså en ökning med +1,7 kg. 

Attans vad jag blev negativ där då helt plötsligt, inte ett dugg bra där Hanna! Men det ska jag försöka råda bot på till nästa vecka. Hoppas på många långa cykelturer den här veckan nu som ligger framför. Och tänka mycket med på vad jag stoppar i mig. Det är not det som är lite "boven i dramat" att ena veckan som det varit minus så har jag varit glad och sen inte alltid tänkt på mina intag i matvägen.

Eeeh, lite så trodde väl Stina och jag efter att vågen hade stannat och bestämt sig.

Så nu dags för positivt tänkande Hanna!




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards