Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Hanna Boman - 21 augusti 2012 21:58

Jajemen! Idag har jag betällt kontaktlinser via www.lensway.se och det funkade jättebra.

Fast när jag kollade receptet på vad jag skulle ha för någon styrka och så vidare, fattade jag ingenting utan tog mitt förnuft till fånga och ringde till dem på kundtjänsten istället.

Jag var inne hos optikern förra veckan och bad om att få receptet så jag fick veta vilken sorts linser jag skulle ha.

Hmm, detta gjorde jag minsann inte förra året när jag gjorde beställning och fick inte då några dygnetruntlinser trots att jag även då ringde till dem och sa att jag vill ha dygnetruntlinser.

Det var kanske dumt av mig då, men nu har jag ju blivit lite klokare...eller?

Jag vet väl inte om det blev så värst mycket billigare att göra beställningen via nätet, men lite i alla fall!

Slapp ju springa in till optikern igen, hehe!



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards