Alla inlägg den 13 september 2012

Av Hanna Boman - 13 september 2012 21:50

Jajemen, ännu en dag nere hos vikväktarna för det är ju torsdag den här gången.

Och den här veckan var det ganska så mycket folk. Denna gången pratades det om VANOR och vad man har för olika vanor i sitt liv. Jag själv vet väl inte riktigt vad jag har för olika vanor i mitt liv, kommer inte på några nu i alla fall. Så då är det nog inga heller, eller? Eeeh, jo några finns det nog alldeles säkert...men inte något som jag kommer på nu då.


Så kommer vi till denna veckas invägning för mig då. Och det gick väl lite sisådär med den, eller?

Ja, för det var ju varken ett plus eller minus. HeHe, vågen stannade på samma vikt idag som förra veckan...alltså 61,1 kg. Och då får jag ju skriva +/- 0.


Usch, jag som kände lite i början av veckan här; "att denna veckan lär det nog säkert vara plus på vågen igen".

Varför tänkte så egentligen?


Aja, bra jobbat denna veckan Hanna!

Av Hanna Boman - 13 september 2012 14:46

Jadå, idag så träffade jag Louise nere vid Café Ankaret. Fantastiskt god mat eftersom det var 'Rotmos med fläsklägg' och det var verkligen riktigt längesedan som jag åt den här goda husmanskost. Jag måste nog säga att det är nog en av mina favvorätter om man ska gå på husmanskosten då.

Mmm, gott-i-gottgott!


Efter detta blev det då en kopp/mugg kaffe och en litenliten kaka, hehe...vi delade på en bit 'schackruta'!


TACK fantastikst goa Louise för ännu en mysig lunchstund!



Lite putt blev jag ju då när jag upptäckte att kameran inte följde med mig, så ingen matbild, hör & häpna! 

Fast med mobilkameran blev det, men vet inte hur man lägger över bilder därifrån till datorn. Får väl ta en "lektion" i detta nån gång, hehe! 


/Kram

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards