Alla inlägg den 14 september 2012

Av Hanna Boman - 14 september 2012 23:38

Här är en av sångerna vi sjöng ikväll; "Din trofasta kärlek". Den andra sången kom bara med på köpet liksom!

Av Hanna Boman - 14 september 2012 23:07

Nu har det satts igång med Cafékvällar ute i kyrkan igen. Mycket gott fika av olika dess slag som vanligt.

Jag tog varmkorv med bröd och en macka plus en läsk.

Efter att det då var lite färdigfikat och sådär då var det dax för Jans & Kyras lekkväll. Peter var med också som sån där lite extra lekledare.

Vi blev indelade i tre lag och i mitt lag var det Marianne & Linn & Vilma. Ojojoj, vad de sprang runt om i kyrkan. Jag är ju en sån som inte är så jättebra på att sprinda utan jag bara satt och tittade på lagen där de sprang och gjorde en massa stationer.


Efter att lekarna var skut då var det dax aff samla ihop sig för en fin andakt inne i kyrksalen med lite tända ljus och lovsånger. Och jag villle bara sjunga mer efter att vi hade sjungit "bara" tre sånger.

Det var en härlig stund tillsammans i kyrksalen i alla fall.


TACK Jan & Kyra & Peter för en fantastiskt fin och rolig lekkväll!





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards