Alla inlägg den 26 september 2012

Av Hanna Boman - 26 september 2012 22:51

Nu ikväll så har jag varit ute i Hässlegården hos Eva & Lars för att äta surströmming. Var väldigt velig fram och tillbaka om jag verkligen skulle ta mig ut, men efter mycket om och men så tog jag mig ut.

Alltså, detta gjorde åt ju jag för första gången förra året och var väldigt skeptisk till det då. Men tyckte inte då att det var så hemskt som jag då hade befarat.

Jag kommer ju aldrig bli tokig i denna fenomeniska maträtt, visst det är gott...fast inte sådär mumsfilibaba typ!

Förstår väl fortfarande inte varför vi här i Blekinge ska äta det bara!

Efter surströmmingen var färdigäten så serverades det lite ost & kex i alla dess former, hehe...(betydligt mycket godare)!

Lite senare blev det även ÄPPELPAJ & VANILJGLASS & KAFFE!


 


 


TACK alla för en trevlig kväll! 


Av Hanna Boman - 26 september 2012 11:18

Jajemen, nu har jag då äntligen hittat appen till bloggplatsen på min telefon. Yes, tummen upp för det!
Känns ganska bra eller rättare sagt jättebra!
För då kan man ju vara precis överallt och uppdatera bloggen, hehe!


Detta var väl ett ganska så fjantigt inlägg, men kände bara för att skriva att jag då ÄNTLIGEN har hittat appen! :)

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards