Direktlänk till inlägg 4 oktober 2012

Viktväktarna

Av Hanna Boman - 4 oktober 2012 22:16

Ojojdå, idag tog jag fram min galna envishet och cyklade ner till viktväktarna. Har vecka efter vecka känt att jag skulle vilja göra det men varit lite halvskeptisk om det överhuvudtaget skulle kunna funka. Men det funkade ju att ställa cykeln utanför och ta sig in helt och hållet utan Rolle. Yes, detta får jag ju se till att göra flera gånger...eller hur? Nja, detta sista kanske jag inte skulle skrivit här då, hmm!

**OBS! Detta var en liten parantes i det hela.**


Dagens möte handlade lite om att motionera och att försöka hålla sin aktivitets-ProPoints! Och då är det att man ska vara motiverad till att gå ut och aktivera sig, t ex med en prommenad eller en cykeltur (som då gärna jag tar i så fall, gärna före nånting annat...)

Fast det finns ju joggingturer och prommenad kombinerat med jogging. Ja, helt enkelt...det finns ju hur mycket som helst i vad man kan göra för aktiviteter för att gå ner i vikt.

Jahaja, och hur gick det med min vägning idag då? Jomen visst var det väl ett minus, men ett väldigt litet sådant om man säger så. -0,1 kg som då gjorde att vågen stannade på 61,5 kg.

Är jag nöjd så? Jajovisst, det var ju inget hemskandes plus den här gången i alla fall.

Så bra jobbat Hanna!




 
 
Ingen bild

Tommy

7 oktober 2012 03:40


Va duktig då är hanna! Envisheten är bra att ha i bland eller som jag brukar säga. i bland är det bara o borra ner terriernacken o köra...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Tisdag 16 april 22:37

Nu så var det ett bra tag sedan som jag var med på en By Mercy-övning, men denna gången fick jag äntligen till det! Jag kallade väl det lite som att jag kom ner på ett litet "studiebesök", kände mig nog lite ny med tanke på att det bara var nya sån...

Av Hanna Boman - Söndag 14 april 22:34


Alltså, vilken fantastisk Familjesöndag det var den här söndagen ute i Mariedalskyrkan! Man fick höra och lyssna till P-O Mårtensson.    Alkoholen och drogerna drog ned mig till avgrundens mörka botten. Jag hade förlorat allt och det fanns bara...

Av Hanna Boman - Söndag 14 april 22:12


TEMADAG!     Då så är det SÅPBUBBLANS DAG idag, bland dessa temadagar. Fast jag misstänker att denna tenadagen inte alltid är på samma datum/dag varje år, men så är det tydligen med andra temadagar med.  Inget mer om detta nu, utan det bara ä...

Av Hanna Boman - Söndag 14 april 20:23

Alltså, vad ska man säga? Vilken fantastisk gudstjänst, men allt vad det innebär... vad Pegga är grymt BRA på att skriva sånger, från hjärtat! Alltid lika fascinerad då han förmedlar dessa under en helt vanlig gudstänst! Nu så började teamet me...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards