Alla inlägg under november 2012

Av Hanna Boman - 3 november 2012 12:56

Usch och fy vad det regnar idag! Jag som hade tänkt att ta mig bort till Metodistkyrkan/Emanuelskyrkan idag på gudstjänst klockan elva. Hmm, jag var väldigt seg & sen i starten imorse. Så kvart i elva öppnade jag dörren och såg hur mycket det regnade ute (hade ingen lust att cykla iväg då med andra ord).

Så då fick det bli till att stanna hemma istället. Fast nu verkar det ju som att det har slutat regna, så varför inte ta sig ut och cykla en liten runda?

Jaa, inte längre en till och från Cityhallen i alla fall...för vem vet, det kan ju börja regna massor igen?


Äsch, detta var bara ett litet halvonödigt inlägg...men jag är ju sån emellanåt, eller hur?


/Tjingeling

Av Hanna Boman - 2 november 2012 18:43

Ännu en månad med många besökare på bloggen som jag verkligen tycker ska uppmärksammas.

Under oktober har det då varit hela 356 stycken. Det är ju det som gör att jag fortfarande vill fortsätta att skriva.

Lite synd är det ju förstås att man inte ser vilka som besöker bloggen, men egentligen vad spelar det förr roll?

Eftersom jag länkar ju alla inläggen till Facebook och har gjort sedan januari, så vet man ju att det är många av ens vänner som kikar in.


Ett stort TACK för att just DU läser min blogg! 

Av Hanna Boman - 1 november 2012 23:11

Torsdag idag som sagt, och då har ju jag varit hos viktväktarna i vanlig ordning. Denna veckans möte handlade om Fredagssnacks och att äta gott & smart med vänner.

Alla har vi "snacks-fällor" som kan få oss ur balans. Vilka snacks passar in i din ProPoints-budget och vilka är rena fördärvet?


Jaha, då ska jag väl berätta hur vågen visade idag när jag ställde mig på den? Eller? Jovisst, jag gör väl det!

Vågen visade 61,7 kg denna veckan, så det blev visst +0,2 kg.

Är jag nöjd med detta resultatet denna veckan då? Jajovisst är jag väl det, med tanke på vad jag har ätit tidigare i veckan.


Bra jobbat Hanna!


 

Av Hanna Boman - 1 november 2012 22:59

Även denna dag har jag då varit nere och träffatmin jobbcoach, vi träffas ju en gång i veckan och det är torsdagarna som passar mig allra bäst.

Idag pratade vi om mission & vision. Det är lite av det jag fick i läxuppgift till nästa vecka då. Plus att komma på fem personer i min omgivning som jag har som förebild och varför jag har dessa som en förebild.

Hm, det kan ju kännas lite lagom svårt...men jag vet redan en nu som jag har som förebild, fast vill och tänker inte skriva det här.

Så får väl se hur det går med den lilla läxan då!



 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards