Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Hanna Boman - 17 januari 2013 22:30

Jajemen, idag är det ju torsdag igen och var har jag varit då om inte hos viktväktarna!

Dagens möte handlade om att hålla fokus på sin checklista, och att den ska ju fyllas i varje dag av det man äter och stoppar i mummen. Eeeh, det är ju något som jag ALDRIG någonsin har gjort någon gång...ja, inte en hel vecka i alla fall, utan någon dag då och då.

Jag undrar ju varför inte jag gör det, eller "kan" göra det, för visst kan jag om andra kan? Eller?

Och nu har vi visst en liten läxa till nästa vecka, men definitivt ingenting som jag vill eller tänker avslöja här och inte annars heller för den delen!

Så nu vill jag denna gången verkligen tala om vad vågen visade idag när jag ställde mig på den. För idag gick det ju riktigt bra helt enkelt, vilket jag tror att ni kan förstå när jag skriver såhär!


YES, när jag ställde mig på vågen idag då så visar den 60,4 kg och resulterar ju i -1,2 kg.

Nästan så jag vill poängtera det också att Stina frågade; "Vad har du gjort?" Vilket blev att jag svarade; "Neeej, men nu går jag hem!"

Och sen gick jag av vågen, kände mig lite halvputt!

Men när hon visade mig igen så var det ju ett minus och då blev jag ju jätteglad typ!

Hehe, med andra ord så såg jag inte riktigt vad det stod eller om jag ens fattade att det var ett rejält minus.


Så riktigt bra jobbat denna veckan Hanna!







 


  



Av Hanna Boman - 17 januari 2013 13:27

Igår när jag var nere i Café Ankaret så slog det mig en tanke på att jag hade ju tänkt eller sucktat efter en bok av Jonas Helgesson. Så tog jag mig bort till den väggen där böckerna finns. Hittade inte först, men efter mycket om och men så fanns det en kvar och den var väl tänkt till mig då...hehe!



   

Här är de böckerna jag hade innan


 

...och här är då boken som jag köpte igår


Det känns bra, för nu har jag alla hans tre böcker som han givit ut. Kan väl säga det med att jag köpte den för lite julklappspengar, och dessa var då från Mamma.




  






Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards