Alla inlägg den 4 april 2013

Av Hanna Boman - 4 april 2013 15:20

Ojojoj, jag har ju redan varit nere hos viktväktarna idag. Jag kanske ska sluta skriva såhär nu snart, eller? Det kan ju vara lite tjatigt att nästintill hela tiden läsa detta varje gång man öpnnar upp bloggen...hehe!

I den här veckans möte handlade det om att sätta delmål.

Och VIKTVÄKTARNA sätter SMARTa MÅL:

>>SPECIFIKT

>>MÄTBART

>>ANGELÄGET

>>REALISTISKT

>>TIDSBUNDET


Det är en stor fördel att sätta realistiska mål som är mätbara. De ska vara så specifika som möjligt och det ska kännas angeläget. Det ska även vara tidsbundet så man har ett konkret datum eller tillfälle att sträva mot.


Usch ja, nu kommer vi då till det här med vad vågen bestämde sig för att stanna på idag när jag ställde mig på den. Jag tror inte att ni vill veta va? Känns inte så jättemotiverande att skriva det idag faktiskt, men jag gör väl det ändå då!

Jepp, den "usla" vågen stannade denna dag på 60,6 kg alltså ett rejält plus som var då +2,5 kg. Men det ska jag försöka ta igen till nästa vecka, för då är det INTE långt kvar till målvikten.

För den kom Stina och jag fram till idag, men vill inte säga än här vad den kommer att vara.


Så kom igen nu Hanna och ta detta till nästa vecka, för denna veckan var det inget bra alls!



 





    

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards