Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Hanna Boman - 20 maj 2013 21:14

Jaop, idag så blev det en cykeltur igen! Årets andra lite längre cykeltur då. Fast jag tog mig inte enda ut till kyrkan den här gången.

Men jag cyklade ju som vanligt ner längs Borgmästarekajen och bort mot Pantarholmen, sedan förbi Nelly's och sen ner bakom Tullskolan och under Galgamarkstrappan. Därefter blev det till att cykla längs sjukhuskyrkogården och förbi jobbet.

Sen så styrde den "usla" cykeln in till Willy:s och då var det ju bara för mig att hänga med där. Och så blev det en liten tur för att handla där också såklart. Kom på sen när jag kom hem att en ostbit skulle jag ju ha, men det är väl så att jag inte hittar där lika bra som inne på Cityhallen typ. Så får väl ta mig en runda dit också, fast dock INTE nu ikväll då.

Utan det får bli en annan dag istället!


Det var riktigt skönt att cykla idag och känns även bra nu efter att jag har kommit hem. Jag kommer att somna ovaggad i alla fall.


/Tjingeling

Av Hanna Boman - 20 maj 2013 15:11

Yes, här kommer lite bilder från scouternas hajkhelg!


 

Matlagning pågår


 

Här lagas det Kolbulle


        

Tälten där scouterna bodde


    



Av Hanna Boman - 20 maj 2013 10:47

För sisådär två veckor sedan, så var min bror hemma.
Och då fick jag denna fina muffinsplåt i födelsedagspresent i efterskott!
Nu har jag inte använt den än, men någon gång lär det väl bli.

TACK för den käre bror! :)

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards