Direktlänk till inlägg 30 maj 2013

Viktväktarna

Av Hanna Boman - 30 maj 2013 17:37

Idag har jag varit ner till Viktväktarna igen eftersom det är ju torsdag. Mötet denna dagen handlade om att se positivt på sin viktminskning och det har väl jag gjort, eller?  Jodå, lite med -och motgångar har det väl varit genom dessa åren!

Sen att man ska hålla fokus framåt. Se dina framgångar. Att man ska se sina framgångar i sin viktminskning.

Även att man ska se den man är och INTE se den man en gång varit.

Gamla kläder t ex som stora jeans ångrar ju jag lite på varför jag inte åtminstone sparade ett par i alla fall. Men NEJ, jag skänkte verkligen alla mina jeans.

Idag hade Stina ett par stora byxor och en stor klänning som hon visade upp. Det var de hon hade innan hon själv började på Viktväktarna. Och just där då kom jag och tänka på; "Varför"?

Men det är ju inget att göra åt nu, när det redan är gjort...hehe!



Det allra BÄSTA av allt är ju nu denna dag att jag har nu då blivit

GULDMEDLEM

och det känns riktigt bra för mig just nu!


Jag har nu då gått på JÄMVIKTEN i redan sex veckor och det gick ju superbra.

Oups, ja...idag så visade vågen när jag ställde mig på den 59,9 kg vilket då +0,6 kg.


Bra jobbat Hanna!  



 


 

...och här är då min

GULDSTJÄRNA





 


  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Onsdag 27 mars 14:12


När man är som jag var lite igår, då får man ta sig tillbaks till Ortopedtekniska en snabbis även dagen efter! Nä, detta var inte alls bestämt när jag var på plats igår att jag skulle komma tillbaka idag. Men men, jag tog med mig två par skor för l...

Av Hanna Boman - Tisdag 26 mars 23:38

#melodifestivalen2024   ~~Egentligen ett av de bättre bidragen~~ ...

Av Hanna Boman - Tisdag 26 mars 22:18


Idag under eftermiddagen så har jag gjort ett besök på Ortopedtekniska för att kolla ut o göra en beställning på nya skor! När det var väldigt mycket snö i vintras, så ville jag ju förstås ha ett par rejäla vinterskor... men eftersom det nu inte är...

Av Hanna Boman - Måndag 25 mars 20:34

Johodå, idag på självaste våffeldagen så blev det minsann våffelfika på jobbet! Nu så jobbar ju jag alltid "kvällen" (14-18). Så de som var där tidigare fikade de på våfflor innan jag kom, troligen vid lunchtiden. Sen så då vi som var kvar hela e...

Av Hanna Boman - Måndag 25 mars 12:42

TEMADAG!   På dagen idag då är det väl så man måste frossa i våfflor både avigt och rätt va?  För någon annan dag under året så kan man inte äta nån våffla, eller?  Johodå, visst kan man äta våfflor vilken anna dag som helst på året!   Än...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards