Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Hanna Boman - 20 juni 2013 20:46

Jajemen, dagen innan Midsommarafton varje år så är det alltid Lövmarknad. Men jag kan ju definitivt INTE skryta med att jag var uppe och sprang på torget, där i stort sätt hela marknaden finns. 

Nej, jag nöjde mig med att bara hitta ett stånd med remmar och en påse brända mandlarBorgmästaregatan.
Sen så traskade väl jag hem igen och känner mig ganska nöjd ändå, hehe!







 







 













Av Hanna Boman - 20 juni 2013 20:38



Jaa, igår så tog jag mitt lilla förnuft till fånga och ringde till Infektionsavdelningen. Och det gjorde jag för att mitt ben fortfarande var lite rött och varmt och halvsvullet trots att jag hade stödstrumpa på mig.
Så då fick jag några dagar till på Antibiotikan och ska ta dessa nu till och med tisdag nästa vecka (25/6).
Sen så hoppas jag att jag slipper mera av detta.
När jag var på Apoteket idag med så köpte jag ett paket järntabletter också, för att kunna höja mitt hB-värde. För det var ganska så lågt förra veckan när prover togs.
Jag tror dem sa att det låg på 112 hB och det är ju verkligen inte högt!




 







 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards