Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Hanna Boman - 5 augusti 2013 19:43

Idag har jag varit hemma hos Pappa & Charlotte, fast Charlotte jobbade.
Men Henrik är hemma nu den här veckan, så då var ju han också där förstås.
Han hade i alla fall gjort plättar tidigare under dagen och den när det var dags för lite fika så hade han fixat ihop en liten och riktigt god "Plättbakelse". :)

Av Hanna Boman - 5 augusti 2013 12:51

Yes, vad det är skönt att cykla! :)
Det blev ju en tur även denna dagen och en morgon/förmiddagstur.
Nu känns det verkligen som att jag har kommit igång med cyklingen igen, tog ett bra tag innan jag "vågade" ju!
Cykelturen var väl ungefär den samma som igår, fast då jag hade cyklat förbi järnvägsstationen och polishuset så styrde cykeln mot Pantarholmen och jag fick bara gladerligt följa med.
Följde cykelvägen och cyklade bakom Tullskolan, sen blev det igenom Blåport och därefter förbi Willys och sen blev det Borgmästarekajen in till stan igen.
Som vanligt förbi Scandic och så även Varvsmuren förstås.
Cykelvädret är verkligen på topp! :)

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards