Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av Hanna Boman - 12 augusti 2013 11:13

Ojojoj, det är ju verkligen inte klokt!

Att idag är det nu tre år sedan som jag startade denna bloggen och tycker ju förstås att det är roligt.

Visst finns det väl vissa gånger som man inte känner något speciellt sug över att uppdatera, men jag försöker ju ändå och göra det varje dag...hehe, eller hur?

Jag kan väl nog kalla mig lite "bloggnörd"! Men om man tycker att det är roligt, så varför ska man sluta?

Sen är ju det roliga att jag länkar ju över bloggen till Facebook, som gör att det kommer fler läsare och

besökare...så det är ju även det som gör mig peppad att fortsätta, även om jag ibland skulle vilja gå över till någon annan bloggsida och sätta igång en helt ny blogg. Jag har försökt, men verkar inte funka på de sidorna som jag testat på.


TACK för att just DU läser min blogg,

som gör att jag vill fortsätta uppdatera!

  


    



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards