Direktlänk till inlägg 17 augusti 2013

Övning till Musikal

Av Hanna Boman - 17 augusti 2013 17:13

Ännu en hellördag med övning till "Musikalen Befriad" som vi den här gången var i Karlshamn och Kristofferkyrkan denna gången.

Denna gången så funkade det relativt bra, en del av sångerna är ju väldigt långa och ganska så svåra att hänga med på...hehe, åtminstone för mig i alla fall!

Känns som det kan börja bli lite smånervöst nu när det bara är en vecka kvar innan vi kommer spela upp musikalen, så nu denna veckan så lär ju jag få lyssna på skivan och kolla texterna på ganska hög nivå! För om jag ska vara riktigt ärlig nu, så har jag inte gjort det under den här veckan. Så kanske det var därför det gick lite som det gick, eller?

Alltså, det gick ju inte dåligt...men ändå lite bättre kunde det väl ändå ha gått och nu talar ju jag bara för mig själv och verkligen inte för någon annan.

Vad blev det för lunchamat denna gången då om inte en massa pizzor som verkligen var supergott denna veckan också förstås, men minns dock inte vad för olika sorters pizzor det var, hehe! 


Sen var det ju frukt och annat tilltugg också i pauserna ihop med kaffe & the & vatten & juice & saft. Jaa, lite av varje med andra ord!




   


      

Kristofferkyrkan


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Torsdag 28 mars 23:23


Nu så har man fått gå in i påskens budskap, med allt vad det innebär med en fin Getsemanestund!                                                                           ...

Av Hanna Boman - Onsdag 27 mars 14:12


När man är som jag var lite igår, då får man ta sig tillbaks till Ortopedtekniska en snabbis även dagen efter! Nä, detta var inte alls bestämt när jag var på plats igår att jag skulle komma tillbaka idag. Men men, jag tog med mig två par skor för l...

Av Hanna Boman - Tisdag 26 mars 23:38

#melodifestivalen2024   ~~Egentligen ett av de bättre bidragen~~ ...

Av Hanna Boman - Tisdag 26 mars 22:18


Idag under eftermiddagen så har jag gjort ett besök på Ortopedtekniska för att kolla ut o göra en beställning på nya skor! När det var väldigt mycket snö i vintras, så ville jag ju förstås ha ett par rejäla vinterskor... men eftersom det nu inte är...

Av Hanna Boman - Måndag 25 mars 20:34

Johodå, idag på självaste våffeldagen så blev det minsann våffelfika på jobbet! Nu så jobbar ju jag alltid "kvällen" (14-18). Så de som var där tidigare fikade de på våfflor innan jag kom, troligen vid lunchtiden. Sen så då vi som var kvar hela e...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards