Alla inlägg den 17 september 2013

Av Hanna Boman - 17 september 2013 20:53

Nu har en ny kör satt igång i Pingstkyrkan som nu då heter Second Voice.

Ojojoj, vilken samling av körsångare. Riktigt roligt ju, minsann!

Först så var det lite presntation av Carina Holmesson och vem hon är (körledaren). Sen var det dags för lite mjukstart av uppsjungning och därefter så var det indelning i stämmor.

Vi fick lära oss tre helt nya sånger (åtminstone så var dem helt nya för mig, hehe) och det fungerade ju jättebra. Det var inte alls några svåra sånger heller.

Hej & hå vilken rolig kväll det blev och nu övar vi varje vecka mellan klockan 18:30-20:00.


Det här kommer att bli roligt känner jag redan nu, tjohej! 





Av Hanna Boman - 17 september 2013 14:49

Jajemen, nu har jag äntligen gjort en ny beställning av nya kontaktlinser. Ojdå, det var ju ett väldigt bra tag sedan jag gjorde det sist och anledningen till att det är att det inte har funits pengar till det tidigare...men nu finns det, hmm!

(det är ju en engångskostnad, så behöver inte göra någon ny beställning förrän om ett halvår igen)

Nu så blev det så att jag ringde till dem på www.lensway.se och vågar inte göra beställningen direkt via internetsidan. Det var väl så att jag hade tänkt att göra beställningen på www.specsavers.se men där verkade det inte finnas något telefonnummer till någon kundservisce. Och sedan så hittade jag inte rätt sorts linser heller på den sidan, så därför fick det bli via www.lensway.se istället.

Och redan nu på torsdag har jag linserna i min hand, vilket känns skönt eftersom jag har tänkt att börja använda den från nästa vecka.



Skönt är det i alla fall att slippa ta sig till optikern och göra beställningen, eftersom jag inte heller behövde göra någon synundersökning nu, men kanske om ett halvår kanske...vem vet?






 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards