Alla inlägg den 8 november 2013

Av Hanna Boman - 8 november 2013 23:51

Som sagt så var det ju KLADDKAKANS DAG igår, vilket vi firade ordentligt ikväll i kyrkan.
Det bakades fyra olika sorters kladdkakor, och alla blev provsmakade av alla!
Alltså det är ju inte klokt vad många olika sorters kladdkakor det finns egentligen! :)

Kladdkaka med Marshmallows

Kladdkaka med After Eight



 

Klassisk kladdkaka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




[Bild]

Av Hanna Boman - 8 november 2013 22:58

Idag så blev det en runda för att träffa jobbcoachen! Usch, jag vet väl inte riktigt om jag vill tala om här vad det var som hände för fyra veckor sedan egentligen.

Men jag lär väl kanske få göra det nu ändå, eller?

Yes, jag får la göra det då!

Den 11 oktober så ringer jobbcoachen till mig lite hastigt & lustigt. Det hon då säger är att jag ska ta mig yii Arbetsförmedlöingen på måndag den 14 oktober och anmäla mig som arbetslös igen.

Eeh, jag blev stum och tom...visste definitivt inte vad jag skulle säga just då.

Jag kan ju säga att detta skulle verkligen inte vara roligt att tala om för alla barnen i klassen sådär huxflux "att detta är min sista dag..."

Men sen efter mycket om och men så har jag i alla fall en månad till på mig innan det då blir min sista dag (alltså november också).

Fast det vi pratade lite om idag var bland annat om att jag kanske i så fall ska gå ner och jobba 50% istället för 75% om det överhuvudtaget ska bli ett jobb med anställning.

Äsch, jag skriver inte så värst mycket mer om detta nu...orkar inte!





 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards