Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Hanna Boman - 21 januari 2014 22:11

Jaha, då har vi satt igång övningarna för den här terminen i Second Voice igen...eller neej, det sattes ju igång redan förra veckan...men jag var ju inte där då bara.

Så för mig var det ju första gången då kan man väl säga, eller hur?

För mig denna gången så sjöngs det mestadels nya sånger, fast en del "gamla" också förstås som vi sjöng i höstas och en av dem har satt sig i huvudet på mig nu ikväll. Hehe, jag gick även och nynnade på den på vägen hem också (en av de "gamla" då).

Och jag tyckte verkligen det var jätteroligt att vara med och sjunga ikväll, även om jag kanske kände mig lite halvt om halvt omotiverad av att sjunga ikväll (innan jag tog mig hemifrån).

Nästa tanke där var liksom lite; "Alltså det kommer vara skoj när jag väl är där sen!" Så vilken tur att jag tog mig ner då egentligen...

Så vilken himla tur att jag tog mig ner i alla fall då. 


/Tjingeling 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards