Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Hanna Boman - 9 juni 2014 19:17

Jomen visst har jag varit ute i kyrkan på Stickcafé ihop med lite "gammalt folk". Då jag kommer dig så sitter de minsann och stickar för glatta livet allihop, jaa...nästan i alla fall. Två stycken som blev tre då jag kom satt och rev remsor utav gamla lakan för att ha till bandage. Så det blev till att riva och rulla i en stor mängd och det var ju ganska roligt trots allt. För jag är ju inte den som stickar så gärna, hehe!

Jag hade en gång en stickning här hemma väldigt länge som blev medtagen av en vän, men finns troligen inte kvar längre...hon trodde idag kanske att hon har slitit upp den, men jag sa att det inte gjorde någonting.

Hmm, det skulle bli en halsduk en gång var det meningen...fast nu kanske det har blivit något annat.


Sen så blev det ju förstås fika också, och det var ju inte fy skam och eftersom det var sista gången nu innan sommaren, så blev det ju tårta med...gott! 



   





   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards