Alla inlägg den 24 juli 2014

Av Hanna Boman - 24 juli 2014 23:35

Jajemen, idag vill jag lova att det blev en mastodontmegalång cykeltur för mig ikväll. Det var väl den första långa cykelturen på väldigt väldigt länge, om man säger så...även om det har varit väldigt fina dagar nu de sista veckorna.

Men men, nu så blev det i alla fall av till slut och lär ju för sjutton bli många turer till...för än är ju inte sommaren slut!

Lite dumt var väl att jag satte ju inte igång RunKeepern förrns jag hade kommit ner till Borgmästarekajen, för där träffade jag en god vän och så slutade det med att jag satte igång den och cyklade vidare mot ett mål som jag definitivt inte hade bestämt alls...utan jag följde bara cykeln och då blev det ut till Mariedalskyrkan. Sen så blev det ju tull att trampa hemåt igen mot Trossö, men fy så jobbigt. Jag trodde ju aldrig att jag skulle ta mig hem, efter att ha cyklat kängs med sjukhuskyrkogården och upptackte sedan att jag kom inte längre än att cykla tillbaka igen och ta ett helt annat håll hem.



 

Av Hanna Boman - 24 juli 2014 16:40

Alltså, denna är ju bara för bra...två tjejer som inte vet i vilket landskap Kristianstad och Malmö ligger, haha! :)

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards