Alla inlägg den 4 september 2014

Av Hanna Boman - 4 september 2014 22:25

Jamen visst, vart har jag varit om inte hos viktväktarna...för det är ju torsdag. Och denna gången var det väl hyfsat med folk, med andra ord inte så övermycket...för jag kunde ju ha alla staplade stolarna som armstöd idag. Satt på den stolen där de extrastolarna står (brukar förstås sitta där, om ingen annan klämt in sig där innan).

Hehe, någon som fattar vad jag menar? Neej, jag skulle väl inte tro det va? Men bara en sån där dum parantes egentligen!

Vad handlade mötet om denna veckan då? Jomen, det handlade om: Vad har du för mål? Alltså vad har du för MÅL med din viktminskning?

Det skrevs ju upp en hel del på blädderblocket om man säger så. Vi sa och Stina skrev upp, hehe!


Följa programmet & medicinskt & hälsa & motion & rutiner & klädstorlek & livrem

Planera & strategi & ge sig ---- på det & bra skor & matlista & tidning & klädsel & skor & resa


Sen kommer vi väl till det här vad den där "usla" vågen sa idag, då stackars jag ställde mig på den.

Ajajaj, det fick ju svida lite i plånboken denna veckan då. 

Vågen stannade på 62,2 kg, vilket resulterade då i +0,4 kg.

Attans, hur kunde nu detta hända då?

Och vad gör jag åt detta till nästa vecka nu då? Jooo, jag blir arg och skärper till mig till nästa gång.

Mmm, så lär det ju få bli...eller hur Hanna?





 






Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards