Direktlänk till inlägg 16 oktober 2014

#Hannasaggressivadag

Av Hanna Boman - 16 oktober 2014 22:33

Åååh, nu så bara måste jag få skriva av mig här...för att idag har det verkligen varit en sådan dag som man egentligen inte vill vara med om flera gånger.

Jag satt vid busshållplatsen idag vid sjukhuset för att ta mig vidare mot gymmet, de flesta busslinjer kom och gick förbi...men inte den bussen som jag skulle åka med, alltså busslinje 1.

Hur roligt var det på en skala sen när en 1:an kom? Inte det minsta kul alls, för då nekar chaffisen mig att gå på bussen...för den var full!

Då sa han bara lite "vänligt": "Det kommer en buss till snart om en stund..." Och mycket riktigt, det kom en buss strax därefter...men det var väl en av de nya bussarna och där kommer minsann inte min Rolle igenom mittgången.

Grrr, de har fixat nya bussar...men som inte är ett dugg bra egentligen om man har en Rolle då som jag har.

Men när jag skulle ta mig med bussen hem från Friskis & Svettis, så var det en gammal hederlig buss som kom.

Då var jag glad igen och sa det till chaffisen också, som även han tyckte att de nya bussarna inte är så bra alla gånger.


Min aggressivitet lugnade ner sig sedan när jag kommit hem och då kändes det helt okej, fram tills dess att jag skulle ta mig med buss ut till kyrkan där vid femtiden...för då kom det väl för sjutton en #nydumbuss igen där inte Rolle kommer igenom, chaffisen förstod väl inte riktigt vad jag menade med att jag inte kommer fram...fast efter mycket om och men sen så hjälpte han mig. Men jag satt på bussen nästan hela resan och bara suckade över detta!


Så idag har det verkligen varit #Hannasaggressivadag







 






 

Tyvärr ingen bild på en ny buss, men en gammal






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Söndag 14 april 22:34


Alltså, vilken fantastisk Familjesöndag det var den här söndagen ute i Mariedalskyrkan! Man fick höra och lyssna till P-O Mårtensson.    Alkoholen och drogerna drog ned mig till avgrundens mörka botten. Jag hade förlorat allt och det fanns bara...

Av Hanna Boman - Söndag 14 april 22:12


TEMADAG!     Då så är det SÅPBUBBLANS DAG idag, bland dessa temadagar. Fast jag misstänker att denna tenadagen inte alltid är på samma datum/dag varje år, men så är det tydligen med andra temadagar med.  Inget mer om detta nu, utan det bara ä...

Av Hanna Boman - Söndag 14 april 20:23

Alltså, vad ska man säga? Vilken fantastisk gudstjänst, men allt vad det innebär... vad Pegga är grymt BRA på att skriva sånger, från hjärtat! Alltid lika fascinerad då han förmedlar dessa under en helt vanlig gudstänst! Nu så började teamet me...

Av Hanna Boman - Lördag 13 april 18:53


TEMADAG!       Nu idag så är det SURDEGSDAGEN, hur många visste det?  Alltså, jag har aldrig nånsin bakat surdegsbröd nån gång. Men vet att det finns de som gärna gör óch det blir gott! För att köpa ett surdegsbröd, är väl inte detsamma s...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards