Alla inlägg under november 2014

Av Hanna Boman - 1 november 2014 15:51

Jepp, imorse så tog jag bussen ut till kyrkan typ riktigt tidigt...bara för att träffa ett gäng "trötta" ungdomar som sov i kyrkan inatt ju, hehe! Men frågan är ju egentligen hur mycket dem sov, inget jag tog reda på ärligt talat...men de sov tydligen framme vid flygeln i kyrksalen, allihop!

Jaja, jag sov hemma i min egen säng i alla fall och tyckte det var rätt så mycket skönare!


Men vilken god frukost, inte så jätteovanlig om man tänker efter...för det var mackor & pålägg & juice & kaffe & te & fil & yoggi & cornflakes & popcorn (inget jag brukar äta till frukost, men det var ju över från igårkväll - natt).


Riktigt trevligt att äta frukost tillsammans med lite ungdomar ibland också, för detta var ju liksom inte första gången för mig och var inte så jätteplanerat av mig att jag skulle ta mig ut så tidigt heller...hehe!



 




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards