Alla inlägg den 10 januari 2015

Av Hanna Boman - 10 januari 2015 20:40

Vilken fantastiskt trevligt och roligt 50-årkalas det har varit idag nere på Scandic.

En hel del trevliga och bra tal till jubilaren Louise Sundkvist. Sen så var det ett så kallat Quiz där man fick gå tunt och svara på frågor om först och främst Louise, men även hennes familj också.

Hehe, jag & Karin & Daniel gick inte rundan från start till slut...utan vi började väl typ från mitten eller något. Lite komiskt var det ju allt i alla fall, fast vi kom igenom alla frågorna.


När vi kom dit fråm klockan ett så var det servering av soppa (två olika sorters soppor, fast jag tog "bara" av den ena...som då var Svampsoppa) och den var jättegod. Mumsfillibaba! 

Den andra soppan var Tomatsoppa.


Efter det så var det ju förstås en rejält stor Tårtbuffé med en massa goda tårtor, hur många sorter det var har jag ingen aning om...och jag åt inte av alla tårtorna heller, för då hade väl jag stått i åtta hörn eller nåt...haha!




 










 


   








 

 




TACK för ett roligt & oförglömligt mysigt 50-årskalas! 










Av Hanna Boman - 10 januari 2015 10:21

Jamen visst fick jag ju även en fin mugg igår "som plåster på såren" då jag var och lämnade blod. Som vanligt så har de ju Rörstrandsmuggar och jag tycker de är så fina. Finns ju även assietter & frukostskålar.

Och jaa, jag har alla färgerna på muggarna...men en av dem tappade jag i golvet i höstas, så ville ha en ny igen...för annars nu så samlar ju jag på assietterna.







 







 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards