Alla inlägg den 19 februari 2015

Av Hanna Boman - 19 februari 2015 22:30

Jadå, även om jag inte stod uppskriven på någon lista att jag skulle vara "fritidsfröken" idag...så tog jag mig ut i alla fall, för jag hade ändå inget annat och göra.

Även denna dagen var det fart & mer rullians på barn, vilket är roligt.

Idag så fixades det till Våfflor i köket och det är ju alltid gott. Sen så var det ju godis & glass & panpizzor & smörgåsar & kaffe & te & o'boy & saft i caféet. Jag kan nog alldeles säkert tänka mig att det var något mer, men kommer dessvärre inte på det nu och det gör ju inte så mycket va!? 

Idag skulle man väl kanske kunna tänka sig att jag gjorde ett par pärlplattor, eftersom det inte blev några igår.

Men nej, jag hittade annat att pyssla med istället...inte så jätteavancerat förstås, men det blev ju ändå ett armband...som jag säkert kommer att använda någon gång (är inte någon stor "armbandsmänniska" ärligt talat), men nån gång kan det ju vara fint!





 





 

Kaffe & våffla




TACK allaför en fantastiskt rolig vecka!





















Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards