Alla inlägg den 25 februari 2015

Av Hanna Boman - 25 februari 2015 18:50

Nu i eftermiddag/kväll så har det återigen varit Stickcafé i SecondHand och då var ju jag självklart där för att fortsätta sticka på min omtalade sjal.

Hepphepp, tro nu inte att jag ha stickat något på den här hemma under dessa två veckorna heller...för det har jag ju inte gjort, även om jag relativt många gånger har tänkt mig att jag åtminstone ska sticka några varv på den.

Fast inte, haha!

Men kanske till nästkommande gång, för det är ju roligt...i alla fall då vi sitter ett gäng där och stickar för glatta livet. Plus att vi dricker kaffe och fikar lite också förstås, för det heter ju "Stickcafé" trots allt!

Jag skulle nog kanske velat ta en bild på min stickning, men det får nog vänta ett tag till. Då jag har kommit ännu en bit på vägen, hehe!




 


    




 

Kaffe & Morotskaka

(jättenyttig kaka)










 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards