Direktlänk till inlägg 26 februari 2015

Fikamys

Av Hanna Boman - 26 februari 2015 16:57

Nu så efter mycket om och men fick vi ju äntligen ihop en tid för att träffas över en fika.

Hehe, för hur längsedan var det sist egentligen Åsa? Och hur länge har vi dividerat över att ta en fika på tumanhand?

Tja, spelar väl mindre roll nu va...när vi änligen fick till en fikaträff!?

Så vi träfades på EspressoHouse, och det var "första" gånngen jag var där faktiskt...eller inte riktigt kanske, men åtminstone av att sitta inna. För i somras satt man ju på uteserveringen, och sedan dess har inte jag varit där.

Men det blev en mysig fikastund med lite pladder om ditt & datt!




 

Vaniljlatte & Morotsmuffins

(jättenyttig muffins)







 







TACK för idag Åsa! 

 
 
Ingen bild

Rebecca Nelsson

26 februari 2015 23:28

Åh jag älskar den muffinsen! Sjukt god ;) men menar du inte Espresso House? Eller läser jag fel på muggen på bilden? :) kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Fredag 29 mars 16:23

/tjofräs

Av Hanna Boman - Fredag 29 mars 16:22

nu kommer det lite bilder på snabbt besök igen, för att sen bli ett bli ett vanligt inlägg skrivet från datorn! ...

Av Hanna Boman - Torsdag 28 mars 23:23


Nu så har man fått gå in i påskens budskap, med allt vad det innebär med en fin Getsemanestund!                                                                           ...

Av Hanna Boman - Onsdag 27 mars 14:12


När man är som jag var lite igår, då får man ta sig tillbaks till Ortopedtekniska en snabbis även dagen efter! Nä, detta var inte alls bestämt när jag var på plats igår att jag skulle komma tillbaka idag. Men men, jag tog med mig två par skor för l...

Av Hanna Boman - Tisdag 26 mars 23:38

#melodifestivalen2024   ~~Egentligen ett av de bättre bidragen~~ ...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards