Direktlänk till inlägg 3 mars 2015

Viktväktarna

Av Hanna Boman - 3 mars 2015 22:10

Jahaja, och var har jag varit idag då...om inte hos Viktväktarna, för det är ju tisdag. Höhö!

Vad ska man säga om mötet eller så idag då? Eeeh, riktigt mycket folk...tror nog aldrig att det har varit så många på en gång i år då jag har varit där, men kan kanske ha och göra med att tiderna har blivit ändrade fr o m denna veckan.

Sen var det ju en del nya/nygamla också, så det var ju "tur för mig" att jag kom så jag fick en lite invand stol, för det var en hel del extrastolar som fick plockas in också. Jaa, nog om detta nu då va?

Jepp, nu så kommer vi väl då till vad dagens möte handlade om.

"Se upp för ÄSCHMETODEN"

Hehe, det här med "äschar" är väl inte så farligt? Det här med äschar menas att man stoppar in något i munnen, som man inte tyckte var så mycket. "Äsch, det där var väl inte så mycket".

Eeeh, detta har ju jag hört Stina säga x antal gånger sedan jag blev viktväktare.

Med andra ord, så är det "äscharna" som inte skrivs upp i CHECKLISTAN och då blir det ju inget, eller hur?


Och vad sa vågen idag då, när jag ställde mig på den? Attans "usla" våg, får man säga det? Nja, det får jag nog göra idag i alla fall...för den visade ju ett plus och det var väl inte riktigt vad jag hade räknat med.

Jaop, den där "usla" vågen stannade idag på 59,7 kg som då resulterade i +1,6 kg.

Och jag har faktiskt mina små föraninagar på vad det kan vara, men det håller jag helt och hållet för mig själv!


Nya tag till nästa vecka Hanna och då lär det ju bli ett minus igen, eller hur?







 






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Onsdag 27 mars 14:12


När man är som jag var lite igår, då får man ta sig tillbaks till Ortopedtekniska en snabbis även dagen efter! Nä, detta var inte alls bestämt när jag var på plats igår att jag skulle komma tillbaka idag. Men men, jag tog med mig två par skor för l...

Av Hanna Boman - Tisdag 26 mars 23:38

#melodifestivalen2024   ~~Egentligen ett av de bättre bidragen~~ ...

Av Hanna Boman - Tisdag 26 mars 22:18


Idag under eftermiddagen så har jag gjort ett besök på Ortopedtekniska för att kolla ut o göra en beställning på nya skor! När det var väldigt mycket snö i vintras, så ville jag ju förstås ha ett par rejäla vinterskor... men eftersom det nu inte är...

Av Hanna Boman - Måndag 25 mars 20:34

Johodå, idag på självaste våffeldagen så blev det minsann våffelfika på jobbet! Nu så jobbar ju jag alltid "kvällen" (14-18). Så de som var där tidigare fikade de på våfflor innan jag kom, troligen vid lunchtiden. Sen så då vi som var kvar hela e...

Av Hanna Boman - Måndag 25 mars 12:42

TEMADAG!   På dagen idag då är det väl så man måste frossa i våfflor både avigt och rätt va?  För någon annan dag under året så kan man inte äta nån våffla, eller?  Johodå, visst kan man äta våfflor vilken anna dag som helst på året!   Än...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards