Alla inlägg den 21 mars 2015

Av Hanna Boman - 21 mars 2015 20:50

Idag så har vi haft våran årliga Vårfest i kyrkan med allt vad det nu innebär då. Servering av olika sorters mackor & bakverk och självklart försäljning av en massa lotter och mycket annat.

Pssst, eftersom jag "inte" riktigt kunde klockan idag så kom jag lite försent...men bättre sent än aldrig brukar man väl säga, eller hur?

Aja, jag kom ju i alla fall och en del av mackorna var ju kvar också...så lite fick jag ju i mig av det goda plus en eller två muggar kaffe förstås, fast inte alltid så självklart för mig eftersom jag också gärna dricker te också emellanåt...men eftersom inte uret visade så pass sent på dagen/kvällen så funkar det ju ypperligt för mig att dricka kaffe!

För annars kan jag ju knappt somna sen, jaa...sån är typ jag!






   



Sen då när helgen ringdes in för Helgmålsbön så var det dax att dra sig in i kyrksalen för att vara med på en Musikandakt med Jörg Mischke & dragspelsgrupp. Helt fantastiska på att spela både till gemensamma församlingssånget, så "bara" var två stycken ikväll...och sen spela en massa andra bra stycken & då alla på dragspel.






 








 





  

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards