Alla inlägg den 2 augusti 2015

Av Hanna Boman - 2 augusti 2015 22:59

Åh, javisstja...visst har jag varit med på gudstjänst idag redan klockan 10.
En mycket fin gudstjänst med Nattvardsfirande och sång och musik av Elin & Elin som även ledde i lovsång också!

En fin & minnesvärd gudstjänst helt klart! :)

--en liten humoristisk sak bara, att när jag satte mig ner i kyrkbänken...så var det typ "blåa ligan", för alla fyra...som sen blev fem hade blåa tröjor på sig-- :)





 




 





 

Av Hanna Boman - 2 augusti 2015 02:24

Jodå, även sista dagen/kvällen blev det i skärgårdsfestens tecken (1/8)
Denna dagen så var jag ute från eftermiddagen och sen blev det hela kvällen.
Först så var jag nere i Hoglands Park för att se trolleritrick på Livegreeen-scenen. :)
Sen hände det väl kanske inte så mycket, utan jag satt mest och kollade på folk på Ronnebygatan. Träffade sedan några som skulle in på EspressoHouse för att fika lite. Men jag fikade inte, utan var bara ett trevligt "fikasällskap"! :)

Efter det sen så var väl nästan dax för mig att köpa ett #endagarspass för att gå på Vapenbröder & Veronica Maggio & Magnus Uggla. Och de var tre bra konserter, fast Veronica Maggio & Magnus Uggla och det är väl för man känner till dessa två något mer! :)




 




 



 





 













Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards