Alla inlägg den 8 augusti 2015

Av Hanna Boman - 8 augusti 2015 19:37

Idag när jag var och jobbade, så hittade jag en nygammal kaffeburk (brukar nästan aldrig kolla efter saker och ting då jag är inne en lördag och jobbet).
Men kände att jag behövde en kaffeburk, och så fort jag kom fram till hyllan med burkar...så stod den där och väntade på mig. :)
Och sen att den bara kostade 15:- var ju inte heller fel, så jag är nöjd helt klart! :)

Av Hanna Boman - 8 augusti 2015 17:50

Nejnej, jag har inte jobbat min första dag idag...men det var ju ändå första passet efter att vi har haft semesterstängt nu i 4 veckor.
Mycket och göra? Tja, det var jättemycket folk i stort sätt hela dagen.
Både i affären och caféet, fast mest i affären...där var det långa köer nästan hela tiden och jag är nog glad att inte jag var där (brukar aldrig vara i den stora kassan, men i caféet är jag).
Men även i caféet hade vi mycket folk, borden var fullsatta i stora drag hela dagen.

Men det har varit en rolig dag att jobba också, så inget att klaga på! :)

/Tjingeling

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards