Alla inlägg den 3 september 2015

Av Hanna Boman - 3 september 2015 22:58

Jamen visst ja, det är ju torsdag idag...och då har ju jag varit till Viktväktarna i vanlig ordning.
Jaa, även om jag inte alltid brukar gå på en och samma dag hela tiden...så känns just nu torsdagarna bäst! :)
Idag pratades det om "Ta ett steg i taget".
Och med det menas att man inte ska ha för stora MÅL med sin VIKTMINSKNING!
Fast för min del behöver ju inte jag tänka så mycket på det alls, eftersom jag redan är GULDMEDLEM och har ju till och med varit ett bra tag nu också. :)
Självklart så behöver ju även jag tänka på vikten, för att inte gå upp i vikt igen. Då lär det ju inte alls bli bra, hehe!
Eeh, hur tänkte du nu då Hanna? ;)

Men vad talade vågen om idag då jag ställde mig på den?
Jaa, den var ju inget snäll mot mig...eftersom den visade plus!
Och det var nog det bästa plusset jag nånsin varit med om, ärligt talat! :)
Men andra ord så visade den vikten 62,0 kg som fick resultatet +0,8 kg.
Med andra ord så behövde jag ju inte betala någon veckoavgift, så jag är glad! :)

Och plusset denna gången vet jag med största säkerhet varför, men inget jag kommer skriva om här. Jag kan nog säga att jag skulle bli förvånad om den hade visat minus, för det kommer det och bli nästa vecka...alldeles övertygad! :)








 








 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards