Alla inlägg den 2 november 2015

Av Hanna Boman - 2 november 2015 18:30

Jahaja minsann, det var ju inte alls längesedan som jag var på Ortopedrond och skulle få en kallelse ner till Karlshamn för att få den här "otäcka" Botox-sprutan.
Nejdå, den var inte alls otäck...är bara jag som känt mig lite halvt om halvt nervös de sista dagarna av att både ta mig ner och sen få en eller två sprutor i vardera lårmuskel.
Hmm, och det är inte alls för att minska någon spastisitet...utan för att minska min stramhet som jag har och har blivit värre med åren.
Jaa, så kan man väl förklara det kort och gott!
Jag kommer få en ny kallelse för ny spruta i mars månad igen, och då hittar jag väl dit också...bättre än vad jag gjorde idag då. :)






 








 

Av Hanna Boman - 2 november 2015 15:20

Jepp, idag fick det bli en lite snabb lunch på Mc Donald's i Karlshamn.

Hehe, det låter kanske som jag aldrig nånsin har varit på McDonald's...men det har jag ju, fast inte i Karlshamn (vad jag vet i alla fall).
Jaa, men det var gott med lite mat i magen...även om det kanske inte är den bästa maten, men det går ju fort om man har lite bråttom...för det hade jag. :)





 





 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards