Alla inlägg den 18 november 2015

Av Hanna Boman - 18 november 2015 21:04

Jomen visst, jag har ju varit på stickcafé idag igen!
Hmm, minns ni att jag inte för mitt liv kunde hitta min stickning för två veckor sedan?
Och vilken tur att den huxflux bara kom fram i förra veckan, eller när det nu var?
Minns inte så noga, men spelar ju ingen större roll nu. :)
Jag blev ju bara så glad att den "hittade fram" igen, hehe!
Men det blev inte så skrytsamt många varv stickade idag, för jag kom lite sent...eftersom jag var på annat håll innan.
Så då kom ju jag lagom till fikat, och det var ju inte fy skam alls! :)

/Tjingeling






 






Av Hanna Boman - 18 november 2015 19:32

Oja, jag har varit hos min fantastiskt braiga sjukgymnast idag!
Jag var väl inte alls nervös över att träffa henne, brukar ju aldrig vara det ärligt talat.
Men nu har jag ju fått lite töjningsövningar för mina Botox-sprutade ben, och detta ska jag ju göra från imorgon är det tänkt och sedan göra då varje dag också...hmm!
Jaa, Hanna...nu är det ju verkligen så att du måste göra detta med, för annars gör ju inte sprutan någon effekt alls. -check! :)









 









 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards